Ei ole me väga agarad postitajad olnud, aga lohutame end sellega, et on, kuhu areneda!
Esimene digikohvik on toimunud, kolleegid-õpetajad positiivselt meelestatud ja internetiühendus varasemast palju parem.
Mis tehtud, mis teoksil
Mis tehtud, mis teoksil
Albu Põhikooli grupitöö: Regulaarsed
koolisisesed koolitused digikohvikuformaadis (oma ekspertõpetajate vedamisel).
Töö eesmärk: ainete vahelise digilõimumise
suurendamine ja digilahendusi kasutavate õpetajate arvu tõstmine ning huvitavama
õppikeskkonna loomine.
Tegevused:
1.
Ülekoolilise
wifi-ühenduse tagamiseks vahetada välja 4 vana ruuterit;
2.
Hoiakute muutmine,
ja eelarvamuste murdmine läbi ekspertõpetajate tegevuse ning pideva
haridustehnoloogilise nõustamise;
3.
Ainete vaheline
digilõimumine suurendamine. Muuta tunnid huvitavamaks, sest lapsi
kaasatakse rohkem. Näiteks saab 8.
klassis loovtöö raames valmistada/tõlkida koolile sobilikke digiõppematerjale.
4.
Kooli oma
siselisti lansseerimine info ja ühiselt
täidetavate töödokumentide levitamiseks;
5.
Koolisisesed
igakuised digikohvikud.
Eesmärgi täitmise kriteeriumid:
·
aine- ja
klassipõhiste digiväljundite kasutamine õppetöös;
·
tunnivaatlus;
·
kooli
sisehindamine;
·
õpetaja
eneseanalüüs;
·
kooli hindamine
Ettevõtliku kooli raames.
Eesmärgi täitmiseks on olemas:
1.
Inimesed: ekspertõpetaja,
õpetajad on olemas;
2.
Materiaalsed
ressursid: sülearvutid, wifi-võrk, aeg, ruumid
3.
Ajaressurss: ekspertõpetajatele on olemas;
4.
Juhtimisotsused:
kooli ja õpetajate ning õpilaste arengueesmärkidega sidumine,
tulemusjuhtimisele üleminek;
Vastutajad:
·
Koolijuht;
·
Ekspertõpetajad.
Ajakava
· Ruuterite
väljavahetamine: 27.11. – 13.12.2017;
· I digikohviku
ettevalmistamine ja läbiviimine ning
vastutajate määramine : 27.11. – 04.12.2017,
· II digikohviku
ettevalmistamine ja läbiviimine ning vastutajate määramine: 20.12.2017 – 03.01.2018.
Tere, Albu koolipere!
VastaKustutaKiitus ettevõtlikkuse ja kiire tegutsemise eest wifi-võrgu parendamisel!
Meil oleks ka huvitav kuulda, kuidas te oma meeskonnale digikohviku ideed tutvustasite ja kes said kaasa rääkida?
Postitusest jäi silma, et digi oli olemas, aga kohvikmeeleolust jäi pisut puudu. Vaba õhkkonna ja rõõmsa meeleolu loomine aitaks kindlasti aktiivsemalt õpetajaskonda muudatustesse kaasata!
Arvame, et hindamine ja kontroll projekti algfaasis ei ole asjakohane, sest see võib julget pealehakkamist takistada. Parim tagasiside projekti õnnestumisest on see, kui osaliste silmad säravad.
Head digipöörlemist Tallinna Balletikooli poolt!
Liina-Liis Liiv Toome ja Erica Pärt